reklama

Anjel strážny

Sedím smutne, nevnímam, prečo zas smútok v duši mám. Človeka nikto nemá rád, pocit srdca, zvláštny chlad.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zas sama slepo stojím,

ostrého chladu sa bojím.

Môj anjel strážny sa mi stratil,

ten jediný úsmev tváre kedysi vrátil.

On dal mi života chuť,

povedal len: ,,šťastná buď".

Anjelik však teraz blúdi,

nevie nájsť tých správnych ľudí.

Ja len smutne tápam,

na teba anjel môj stále čakám.

Ak na koniec sveta zájdeš,

tam ďaleko ma iste nájdeš.

Tak už príď a ruku mi daj,

namaľuj života krásny raj.

Vezmi ma za ruku, chytím sa teba,

vyleťme spolu do nášho neba.

Daruj mi radosť, nech úsmev v tvári podnieťia i radosti malé,

ponáhľaj sa, anjelik môj, veď ja čakám verne ešte stále.

Petra Bartošová

Petra Bartošová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mojou existenciou sa mnohé potvrdzuje, mojimi reakciami mnohé vyvracia, mojimi vlastnosťami mnohé komplikuje, ale môj úsmev mnohé zjednoduší... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu