reklama

Denníková stránka v máji

Áno, je to tak, nie je to pocit o tušení, nie je to letmá myšlienka. Nie je to roztopaš, nie je to ,,zablúznenie" (zamotanie + bláznenie + blúznenie)...To vzácne, nevysvetliteľné ,,ono" je vedomé. Ja proste viem, mám však rešpekt vypovedať a priblížiť sa k tomu, aby niečo nevyprchalo, neutrpelo, nesplynulo, neodvialo, neskonalo, aby to stále i naďalej žilo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nech kvitne celý súbor období, nech svár na kolená nezloží, nech rozpína sa do odnoží. Nech kazí sa i napráva, no nech stále takou špecificky svojou ostáva. Nech prevoniava dneškom i zajtrajšky citu, nech zahreje chlad neblahého. Teda buď, teda svieť, teda súď, no stále leť, ty lásky našej kvieť.

Určitý druh výnimočnosti v mojom životnom slede pokladám vskutku za ustálenú bežnosť. Ale zaiste to nehádžem do tohto pomyselného sveta klasiky. Snažím sa oddeliť emócie kvetov citu a ponechať vysokú mieru racia. Aj táto skúška správnosti však potvrdzuje. Keď do citovej záležitosti zamiešam rozum, dostávam kladný, uhladený, jemný a úžasný výsledok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám sklon neveriacky pokrútiť hlavou, snívam, strhávam sa, no prebudenie akosi dlho neprichádza. Žijem sen, snívam život? Keďže sa neviem zobudiť, no čo už, asi je to realita...

Petra Bartošová

Petra Bartošová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mojou existenciou sa mnohé potvrdzuje, mojimi reakciami mnohé vyvracia, mojimi vlastnosťami mnohé komplikuje, ale môj úsmev mnohé zjednoduší... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu