reklama

Balíček júnových kariet

Plynú júnové dni, ktorých ráz by sa mal vznášať v podobe voňavého, očakávaného a roztopašného leta. Vonkoncom to však tak nie je. V chladné a nezvyčajne sivé májové dni som si povedala, že to je asi len tohtoročnou daňou, ktorú musíme ,,zaplatiť“, aby sme mali počasím vydarenejší jún. Celkom som tomu verila a nemájový, málo láskavý máj ma tým pádom nezlomil a nezarmútil. Veď mysľou sa plavila myšlienka: ,,....o to krajší bude jún....“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čas sa prevalil do svojho tohtoročného šiesteho mesiaca, no leto stále nie je samozrejmosťou. Povyskočenie teplôt potešilo moju osobu, no zároveň som vnímala to klasické ľudské nespokojné mrmlanie. Ani teraz som sa však nepostavila na stranu ,,klimatických kabátnikov“, moja láska k slnku, letu, ku každému lúču ostáva neochvejnou a vernou. Ani tohtoročný jún so sebou nepriniesol takt istoty vysokých teplôt. Dni sú premiešané, leto má svoje karty rozhodené prekvapivo a nerovnomerne.

Ihličkovým krokom som kráčala siedmeho júna. Sako mohlo ostať v skrini, teplota od rána pulzovala okolím, to bol deň mojich bakalárskych štátnic, karta hrejivého a priam dusného dňa. Jednoduchým žabkovým krokom som mierila k škole i dvanásteho júna. Bola sobota, slniečko pálilo o čosi viac, teraz však výnimočne v mieste môjho trvalého bydliska. Škola ku ktorej som plávala nebola mojou Almou Mater, bola mi úplne cudzou, nepoznanou, teraz však nadobudla úlohu akéhosi sprostredkovateľa – okrsok, volebná miestnosť...:)))

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja prvovolič - môj ,,prvý hlas“. Pred štyrmi rokmi som v období volieb nemala dovŕšených osemnásť rokov, vtedy som si neuvedomovala ten diametrálny rozdiel môjho života, spôsobený časom. Obdobie volieb 2010 je časom, kedy je plnoletosť už zabudnutou, klasickou samozrejmosťou. Môj životopis je obohatený o nenápadný titul, štatút študenta je nateraz stratený, ISIC je už neplatný, jeho výhody pominuli a cestujem bez zliav. Vyhliadky budúcnosti majú neisté kontúry, môj odbor je kvôli problémom s garantom zrušený, modlím sa za prijatie na druhý stupeň štúdia na inej univerzite, no zároveň sa prehrabávam v ponukách práce.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Znova je sivo, upršane, plačlivo, prevládajú chladné karty. No, aspoň, že vo volebný deň bolo zažaté, deň v znamení prenádhernej, slnečnej, hrejivej karty.

Petra Bartošová

Petra Bartošová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mojou existenciou sa mnohé potvrdzuje, mojimi reakciami mnohé vyvracia, mojimi vlastnosťami mnohé komplikuje, ale môj úsmev mnohé zjednoduší... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu